× Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.
Pentru mai multe informatii va rugam sa vizitati pagina de termeni si conditii.

MFeXperience Tour 1 vizualizari

07 Nov 2018


Massey Ferguson anunta o noua strategie de prezentare si lansare prin evenimente proprii: Tururile MFeXperience

Massey Ferguson, o marca mondiala a AGCO (NYSE: AGCO), se mandreste sa anunte o noua strategie de introducere si promovare a intregii game de produse si servicii, incepand cu o noua abordare la EIMA, Bologna, Italia, din 7 noiembrie.

Ca parte a noii abordari de vanzari si marketing, Massey Ferguson va parasi treptat modul traditional de prezentare a masinilor agricole. In schimb, se va concentra asupra dezvoltarii pe scara larga de evenimente si activitati specifice pentru a introduce si a promova noua sa linie completa de produse, tehnologii si servicii pentru clientii de astazi si de maine, precum si pentru presa.

Schimbarea va sprijini scopul brandului Massey Ferguson de a-si intari legaturile cu clientii sai. Experienta personalizata pentru agricultorii care se ocupa de viitoarea lor investitie include oportunitatea de a opera direct masinile si de a se intalni personal cu expertii pe produse ale marcii, precum si cu distribuitorii, la anumite evenimente specifice ale Massey Ferguson.

Ca parte a strategiei brandului de a viza o noua categorie de public si de a-si dezvolta propriile evenimente, Massey Ferguson va continua sa aiba o prezenta limitata - dar eclatanta - la prezentarile la care va participa.

Primul pas al acestei abordari va fi vazut la standul Massey Ferguson in sala 14, standul A1 la EIMA Show 2018, pe 7 noiembrie.

"Schimbarea continua din agricultura creeaza noi oportunitati pentru echipamentele de la Massey Ferguson si noi modalitati de introducere a produselor pe piata ", afirma Francesco Quaranta, vicepretedinte pentru vanzari, marketing si management de produse, Massey Ferguson pentru Europa si Orientul Mijlociu.

"Participarea automata la evenimentele traditionale din industrie nu mai este viabila si nu raspunde nevoilor clientilor de a putea lua o decizie finala pentru urmatoarea lor investitie intr-un echipament agricol. Fermierii trebuie sa incerce si sa testeze masinile noastre, sa aiba propria lor experienta, ei stiind astfel ca fac cea mai buna alegere pentru nevoile lor de afaceri. Asta inseamna ca trebuie sa ne adaptam comunicarile pentru a completa mesajele noastre, calendarul si natura tehnologiei pe care o prezentam si modul in care aceasta raspunde nevoilor fiecarui fermier."

"In conformitate cu strategia lui Massey Ferguson de a oferi o gama completa de produse, am avea nevoie de un intreg salon de prezentare pentru a expune toate produsele si combinatiile noastre. In acelasi timp, expozitiile in interior nu ofera clientilor posibilitatea de a folosi masinile noastre si de a castiga o experienta proprie cu marca MF. Nu poti sa ari, sa cultivi sau sa recoltezi inauntru.

Deci, incepand cu EIMA 2018, Massey Ferguson va lansa aceasta noua abordare prezentand doua tractoare intr-un model mai mic de stand. Cele mai recente tehnologii de ultima ora, inclusiv realitatea virtuala, vor permite clientilor si vizitatorilor sa afle mai multe despre intreaga gama de produse.

Vizitatorii vor avea, de asemenea, sansa de a se intalni cu dealerii si de a face programari de teste pentru incercarea masinilor pe propriile terenuri din ferme.

In acelasi timp, toti vizitatorii, atat clientii fideli cat si cei noi sa poata sa-si inregistreze cererea pentru a fi invitati la turul nostru european MASSEY FERGUSON EXPERIENCE TOUR - din 2019 #MFeXperience Tour. Aceasta incepe in Italia in primavara 2019 si va continua, de asemenea in, Franta, Marea Britanie, Germania si Spania, oferind o oportunitate pentru ca fermierii sa beneficieze de experienta practica a intregii game de produse si sa afle mai multe despre serviciile oferite pentru a-i ajuta sa-si dezvolte afacerile.

"Dupa EIMA, vom avea de asemenea o noua abordare la SIMA 2019 si Agritechnica 2019,unde vom oferi, de asemenea, o experienta de brand mai concentrata si mai personalizata pentru vizitatorii nostri", explica dl Quaranta.

"Ne propunem sa oferim o experienta reala clientilor, prezentand produsele noastre si serviciile intr-o atmosfera atractiva, primitoare, calda si prietenoasa. Pentru a face acest lucru brandul va oferi atat o experienta digitala, cat si o experienta fizica ", adauga el.



Inapoi

Partenerii nostri