× Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.
Pentru mai multe informatii va rugam sa vizitati pagina de termeni si conditii.

Seria MF 8700 | 290 - 400 CP

 O putere ecologica

Seria inovatoare MF 8700 va ofera una dintre cele mai eficiente, eficace si utile puteri din categoria sa.
Acestea sunt tractoare cu un apetit enorm pentru munca, construite sa lucreze cu usurinta hectar dupa hectar, sa aiba grija ca operatorul sa nu se simta deloc obosit si sa mentina costurile cu carburantul la minimum.

Modele

 Model Putere nominala*
 (CP/kW)
Putere
max.
*
*
(CP/kW) 
 Putere max. cu EPM
(CP/kW)
Cuplu max.***
(Nm)
Cabina 
MF 8727 240/176 270/199 300/221 1300 Efficient/Exclusive
MF 8730 265/195 295/217 325/239 1390 Efficient/Exclusive
MF 8732 290/213 320/235 350/257 1500 Efficient/Exclusive
MF 8735 320/235 350/257 380/279 1590 Efficient/Exclusive
MF 8737 340/250  370/272  400/294 1600 Efficient/Exclusive
*@ 2100 rpm | **@ 1950 rpm | ***@ 1500 rpm cu EPM
 

 Motor AGCO POWER

Consumul de carburant reprezinta o mare parte a cheltuielilor de exploatare a unui tractor, iar minimizarea acestuia poate avea un impact substantial asupra balantei unei afaceri, contribuind si la indeplinirea angajamentelor de mediu specifice sectorului.
Modul in care este operat utilajul poate avea un efect semnificativ asupra consumului de carburant, iar inginerii Massey Ferguson au facut tot posibilul pentru a va ajuta în acest sens.
Cu o cilindree de 8,4 litri de la cei sase cilindri ai sai, plus tehnologia de reductie catalitica selectiva (SCR) de a treia generatie, sistemul de recirculatie a gazelor de evacuare (EGR) si un catalizator de oxidare diesel (DOC), motorul tractoarelor din seria 8700 nu este doar una dintre cele mai productive unitati de generat putere disponibile, ci si una dintre cele mai eficiente de pe piata în privinta consumului de carburant.
Sistemul de gestionare a puterii motorului (Engine Power Management - EPM) ofera acum o putere suplimentara de 30 CP pentru priza de putere (PTO) si pentru operatiunile de transport (peste 20 km/ora).

Reductia catalitica selectiva (SCR)

Massey Ferguson a deschis drumul utilizarii tehnologiei SCR la tractoare. In combinatie cu un catalizator de oxidare diesel (DOC), sistemul SCR nu numai ca protejeaza mediul gratie emisiilor mai ecologice. Combinatia SCR si DOC, plus adaugarea unui fluid de evacuare diesel (DEF/AdBlue), asigura un motor mai eficient, fara a necesita recirculatia gazelor de evacuare.
Catalizatorul de oxidare diesel instalat sub capota, nu necesita intretinere si este astfel amplasat incat nu impiedica accesul si nici vizibilitatea. O mai buna monitorizare a oxizilor de azot (NOx) si a temperaturilor de evacuare inseamna o acuratete mai mare a injectarii AdBlue. Rezervorul AdBlue ofera o buna izolare la temperaturi scazute.
Incalzirea imbunatatita utilizând o combinatie intre cea electrica si cea cu lichidul de racire a motorului duce la un sistem de incalzire eficient.
Rezervoarele mari de carburant (630 l) si AdBlue (60 l) va permit sa lucrati mai mult timp fara a fi nevoie sa realimentati.

Transmisia Dyna-VT 

Dyna-VT este conceputa pentru a asigura o productivitate maxima, a reduce efortul operatorului si a optimiza eficienta carburantului. Maneta Power Control permite o inversare simpla a directiei inainte/inapoi si schimbarea vitezelor. Utilizand SV1 si SV2 si functia de „pre-setare”, viteza va fi mentinuta automat si memorata la oprirea motorului.
Functia „Supervisor” se activeaza atunci cand creste sarcina motorului si turatia acestuia scade. Transmisia va reduce viteza de inaintare pentru a mentine puterea, iar tractorul va opera la un randament maxim indiferent de fluctuatiile de sarcina. Pentru a beneficia de un control si confort permanent, sistemul de gestionare dinamica a tractorului (DTM) functioneaza impreuna cu Dyna-VT, controland automat motorul si transmisia atunci cand este activat.
DTM controleaza turatia motorului pentru a mentine viteza de inaintare si a minimiza rpm la motor fara a pierde din putere.
Dyna-VT si DTM opereaza cu o maxima eficienta, asigurand, in acelasi timp, un condus mai lin si o reducere a consumului de carburant.

 Cabina

Cabina spatioasa „Panorama” este util configurata cu instrumente excelente, comenzi intuitive Dyna-VT, manete si comutatoare grupate pe cotiera din dreapta operatorului.
Cei patru montanti permit o vizibilitate nerestrictionata, iar portiera mare si treptele reglabile ale cabinei ofera un acces usor.
Un scaun extrem de confortabil si sistemul de suspensie in patru puncte asigura stabilitatea cabinei la un nivel egal.
Functia optionala OptiRide Plus permite controlarea nivelului de amortizare prin intermediul discului gradat amplasat in cabina.
Consola Datatronic 4 Control Centre Display (CCD) are un monitor color de 7” montat pe cotiera, fiind perfect reglabila pentru o vizibilitate optima a functiilor tractorului. Tabloul de bord este clar si concis, afisand principalele functii de avertizare ale tractorului pentru un control total al utilajului.

 Priza de putere (PTO) 

Priza de putere fata este disponibila ca optiune pentru toate tractoarele din seria MF 8700. Îmbinarea sistemului de ridicator fata robust cu diferitele optiuni de PTO însemna un plus de productivitate si flexibilitate.
Turatiile nominale ale PTO sunt atinse la cca. 2 000 rpm (puterea maxima a motorului). Plaja de „putere constanta” de pâna la 600 rpm si posibilitatea de a selecta orice viteza de deplasare la turatia aleasa a motorului înseamna o combinatie perfecta intre turatia PTO, viteza de inaintare si putere.
Pentru sarcinile mai lejere, turatia PTO „540 Eco” sau „1000 Eco” este atinsa la cca. 1600 rpm, pentru o mai mare economie de carburant si reducere a zgomotului în cabina.
In modul „Auto”, priza de putere este dezactivata automat la ridicarea ridicatorului (sau la o viteza de deplasare de peste 25 km/ora), fiind reactivata la coborârea ridicatorului.

Sistemul hidraulic si de ridicator 

Comanda electronica a sistemului de ridicator (ELC) va ofera cele mai inalte standarde de control al tractiunii, permitand reglarea precisa a adancimii si o mai buna urmarire a profilului terenului. Rezultatul este un mai bun transfer de greutate si o tractiune mai mare, mai putine patinari ale rotilor, o uzura redusa a pneurilor, un consum mai mic de carburant si o productivitate sporita.
Sistemul hidraulic cu centru inchis si detectie a sarcinii (CCLS) ofera un debit de ulei de 175 l/min pentru sistemul de ridicator si serviciile auxiliare.
Controlul activ in timpul transportului (ATC) pentru amortizarea socurilor este integrat în sistemul ELC pentru a minimiza balansarea, cu reglare automata pentru diferitele greutati ale uneltelor purtate. Utilizata împreuna cu QuadLink, functia ATC ofera o stabilitate exceptionala in timpul transportului sau pentru operarea echipamentelor purtate la viteze mai mari de deplasare.
Capacitatea de ridicare a sistemului de ridicator spate este imensa: 12 000 kg. Doua cuple hidraulice frontale permit alimentarea hidraulica a uneltelor purtate, cu o capacitate totala de ridicare de putin peste 5 000 kg.
 

Avantaje

  • Cele mai recente motoare AGCO POWER cu 6 cilindri si Engine Power Management.
  • Tehnologie TwinTurbo (dublu turbocompresor).
  • Un nou sistem de gestionare a emisiilor – SCR de a treia generatie, fara necesitati de intretinere, cu DOC si element inovator EGR (Tier 4 final) – fara filtru de particule diesel (DPF).
  • Pregatite pentru Auto-Guide™ 3000 si AGCOMMAND din fabricatie.
  • Un nou afisaj complet color pe tabloul de bord.
 


Ai nevoie de ajutor? Vrei sa afli mai multe?

Completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp

 
 
 
 
 
 
 
 










Partenerii nostri