Seria MF 8700 S | 270 - 400 CP

O putere ecologica

Seria inovatoare MF 8700 S va ofera una dintre cele mai eficiente, eficace si utile puteri din categoria sa. Acestea sunt tractoare cu un apetit enorm pentru munca, construite sa lucreze cu usurinta hectar dupa hectar, sa aiba grija ca operatorul sa nu se simta deloc obosit si sa mentina costurile cu carburantul la minimum.

Modele

Model Motor Transmisie CP max* CP max** Cabina
MF 8727 S "All-in-One" Stange V Dyna-VT 270 300 Eff / Excl
MF 8730 S "All-in-One" Stange V Dyna-VT 295 325 Eff / Excl
MF 8732 S "All-in-One" Stange V Dyna-VT 320 350 Eff / Excl
MF 8735 S "All-in-One" Stange V Dyna-VT 350 380 Eff / Excl
MF 8737 S "All-in-One" Stange V Dyna-VT 370 400 Eff / Excl
MF 8740 S "All-in-One" Stange V Dyna-VT 400 405 Eff / Excl

*@ 1900 rpm | ** cu EPM | Eff = Eficient | Excl = Exclusive

Motor

Noua generatie de motoare AGCO POWER va ofera niveluri imbatabile de cuplu si putere pentru un design de tractor conventional, incepand cu un consum minim de carburant.

  • Motoarele AGCO POWER cu 6 cilindri si cilindree de 8,4 litri dezvolta puteri de la 270 CP pana la 405 CP.
  • "All in One", etapa post-tratare integrala in stadiul V, care combina un catalizator Soot (SC) cu catalizatorul SCR actual. Ambele combina operarea fara intretinere cu vizibilitatea imbunatatita.
  • Joc al valvelor care nu necesita intretinere datorita tachetului hidraulic, cu rol de autoreglare a jocului valvelor. Acest lucru reduce considerabil costul de intretinere a tractorului.
  • Sistem EGR extern pentru o economie de carburant si un consum de AdBlue® imbunatatite.
  • Turbocompresor dublu cu instalatie electronica a supapei de deversare, pentru capacitati mai mari de putere si un raspuns optim al motorului la toate turatiile.

"All-in-One" Stage V

Diferenta principala dintre „Totul intr-unul Stage IV” si cel mai nou sistem Stage V este adaugarea unui nou catalizator de calamina, impreuna cu usoare modificari aduse tevii de esapament, care este acum chiar mai ingusta decat la generatia anterioara.

Acesta nu utilizeaza cu filtru de particule diesel activ (DPF) sau o turbina cu geometrie variabila (VGT), care sporeste complexitatea si presupune service in mod regulat.

in timp ce Soot Catalyst (SC) necesita „regenerare” ocazionala, aceasta se face automat si pasiv. Nu necesita un sistem separat de injectie diesel sau niciun combustibil suplimentar. Consum redus de combustibil si vizibilitate optimizata.

Sistemul de gestionare a puterii motorului

EPM functioneaza prin intermediul sistemului electronic al transmisiei, care monitorizeaza sarcina si conditiile de operare in cadrul transmisiei, prizei de putere si sistemului hidraulic in conformitate cu viteza de deplasare inainte, sarcina la care este supusa transmisia si activarea prizei de putere. Aceste informatii sunt apoi comunicate sistemului electronic de gestionare a motorului, care regleaza in consecinta cantitatea si distributia de combustibil necesar.

Sistemul EPM pune la dispozitie un plus de putere de pana la 30 CP. Pentru operatiunile de transport, puterea suplimentara este activata de la 15 km/h si devine disponibila integral la viteze de peste 22 km/h.

Pentru operatiunile care implica priza de putere sau sistemul hidraulic, puterea suplimentara devine automat disponibila la viteze de peste 0,1 km/ora.

Tranmisie

Dupa ce ati selectat modul in care doriti sa manevrati tractorul - prin intermediul pedalei de picior, cu maneta de pe cotiera sau cu maneta Power Control - va puteti axa pe lucrul efectiv. Vitezele de deplasare inainte sau inapoi si rata de accelerare pot fi prestabilite si sunt mentinute automat, fiind stocate in memoria tractorului dupa oprire, pentru a putea fi folosite si ulterior, astfel ca orice operatiune care necesita inversarea regulata a sensului inainte si inapoi devine mai putin obositoare.

Precizie continua

Dyna-VT ofera o deplasare continua de la 0,03 la 40 sau 50 km/ora* la orice turatii ale motorului, in doua game de viteze. Aceasta inseamna ca se poate atinge intotdeauna o viteza adecvata de operare in functie de conditii si de uneltele folosite si se poate atinge intotdeauna turatia optima a motorului pentru a maximiza ritmul de lucru si a minimiza consumul de carburant. Turatia motorului si viteza de inaintare sunt independente una de cealalta, iar viteza de deplasare inainte poate fi marita sau micsorata instantaneu sub o sarcina maxima pentru a spori productivitatea si a maximiza calitatea lucrului.

in functie de specificatiile tipului de tractor ales, Dyna-VT poate fi actionata fie prin intermediul manetei in T, fie prin intermediul joystickului Multipad de pe cotiera din dreapta. Variatia vitezei este posibila si folosind maneta Power Control

*In functie de legislatie

Joystick Multipad

Cotiera de comenzi si joystickul Multipad – dotari standard pentru tractoarele Exclusive din seria MF 8700 – sunt parte a pachetului care face ca aceste tractoare sa fie extrem de usor de manevrat cu precizie, in pofida puterii lor. Aveti la dispozitie o multime de functii in podul palmei.

Functia "Cruise Control"

Tractoarele MF 8700 S sunt prevazute cu o functie „Supervisor” a regimului motor, care reduce automat viteza de inaintare pentru a mentine puterea totala a motorului prin mentinerea turatiei, indiferent de operatiune. in combinatie cu capacitatea de a stoca doua setari de viteza, tractorul va functiona intotdeauna la parametri optimi.

Power Control

Maneta Power Control permite o operare comoda si simpla, trei-in-unu. Operatorii pot inversa sensul de deplasare inainte/inapoi si pot selecta punctul neutru, lasand mana dreapta libera pentru a opera ridicatorul spate sau uneltele cu sistem hidraulic.

Sistemul de gestionare dinamica a tractiunii

Atunci cand este activat, sistemul de gestionare dinamica a tractorului (DTM) functioneaza in tandem cu transmisia Dyna-VT, in modul maneta sau pedala, pentru a controla automat regimul motor in functie de sarcina tractorului, mentinand viteza necesara de inaintare in paralel cu mentinerea turatiei la minimul necesar. Acesta functioneaza in gama de turatii 1.000-2.100 rpm, iar operatorul poate seta atat o limita superioara, cat si o limita inferioara din acest interval. DTM poate fi activat odata cu cuplarea PTO, ridicatorului sau sistemului hidraulic. Rezultatul este o deplasare mai lina si o eficienta excelenta a consumului de carburant.

Mediul operatorului

Gama MF 8700 S este disponibila in doua niveluri de echipare: Efficient si Exclusive, pentru a alege intre o gama de specificatii medii si premium sau o gama de specificatii super-premium. Ambele sunt concepute in jurul unui cadru spatios si al unor comenzi logice si atent gandite. Totul se afla la indemana, comenzile-cheie fiind toate in dreapta operatorului, cele mai utilizate fiind grupate pe cotiera. Nu este nevoie de compromisuri – obiectivul nostru este pur si simplu sa va ajutam sa faceti propria alegere, care sa se potriveasca cu obiectivele si cerintele activitatii dvs.

Cadrul cabinei cu patru montanti ofera o vizibilitate laterala superba de 360° pana la extremitatile utilajelor de mare anvergura, iar suspensia cabinei asigura mentinerea permanenta a operatorului la un nivel de confort optim. Nivelul de amortizare poate fi setat din cabina, in functie de preferintele operatorului. Alaturi de scaunul operatorului cu suspensie pneumatica de clasa premium, rezultatul este una dintre cele mai confortabile deplasari posibile.

Panorama

Cele mai bune caracteristici din clasa sa din cabina „Panorama” o fac sa fie cel mai bun spatiu de lucru de pana acum de la Massey Ferguson, oferind cele mai inalte niveluri de confort, silentiozitate, vizibilitate, spatiu, acces si tehnologie. Proiectata de Massey Ferguson, aceasta cabina spatioasa, cu patru montanti asigura operatorilor lucrul in conditii optime de confort, cu un nivel excelent de vizibilitate si control.

Cu a treia sa generatie, MF 8700 S nu se culca pe lauri, oferind operatorului un plus de siguranta si comoditate, fara compromisuri. Massey Ferguson considera ca siguranta operatorului nu poate fi optionala si a introdus o noua serie standard de echipamente, pentru a reduce drastic riscul de accidente.

Efficient

Efficient reprezinta pachetul de specificatii de baza pentru seria MF 8700 S, insa veti observa ca nu este deloc elementar. Menita sa ofere o productivitate sporita gratie unor functionalitati-cheie, specificatia Efficient ii va permite operatorului sa lucreze mai repede, la standarde mai inalte si cu o precizie mai mare, oferindu-i, de asemenea, un nivel inalt de confort, ergonomie si fiabilitate. Aceasta va ofera toate elementele-cheie, imbinand armonios simplitatea si usurinta in utilizare, toate functiile esentiale fiind grupate ergonomic pe cotiera centrului de control.

Exclusive

Veti gasi intotdeauna in cabinele noastre toate elementele necesare obisnuite, insa ne straduim in permanenta sa impingem confortul si controlul operatorului la un nivel superior. De aceea, pachetul Exclusive vine cu o serie de functii impresionante noi care va vor ajuta sa va imbunatatiti si mai mult ziua de lucru.

Pachetul Exclusive al seriei MF 8700 S este destinat operatorilor cu un regim de lucru mai intensiv, la o scara mai larga, aflati in cautarea unor caracteristici mai avansate, care sa le asigure avantaje de rentabilitate pentru afacerea lor.

Tractiune

Avand o greutate minima de numai 10,8 t, tractoarele din seria MF 8700 S sunt cu pana la 4 t mai usoare decat altele din aceasta clasa. Acest lucru le permite sa ruleze cu impact minim pe sol, pentru performante de top si transport optim, in timp ce designul rezistent le permite, de asemenea, sa transporte incarcaturi grele sau sa fie lestate pentru operatiuni de tractiune.

O gama larga de optiuni de greutati de lestare si pneuri, inclusiv un diametru mare de 2,15 m al pneurilor din spate, este menita sa asigure faptul ca tractoarele din seria MF 8700 S sunt perfect adaptate la sarcinile asteptate din partea lor pentru o tractiune maxima, cu o compactare minima a solului si un consum minim de carburant. Aceasta este parte a angajamentului nostru de a proteja solul si de a conserva terenul pentru generatiile viitoare.

Greutati de lestare

Uneori, aveti nevoie de o greutate suplimentara pentru a face fata muncilor care solicita in mod intensiv tractiunea. Tractoarele din seria MF 8700 S sunt disponibile din fabricatie sau prin AGCO Parts cu greutati suplimentare pentru fata, spate si pneuri, in functie de nevoile dvs. exacte. Aceasta oferta include un nou design cu greutati de lestare de 1.500 kg si 2.300 kg compatibil cu extensia de greutati, instalarea unor greutati pentru roti intre 250 si 750 kg pe fiecare parte si o greutate ventrala integrata din fabricatie.

Optiune de pneuri

Massey Ferguson ofera o gama ampla de optiuni de pneuri, care se potrivesc cu orice aplicatie de transport sau de lucru pe camp. Cele mai recente echipamente de pneuri permit modelelor MF 8700 S sa functioneze la presiuni reduse ale pneurilor, chiar si pentru sarcinile care necesita o tractiune sporita, inclusiv roti duble cu o gama de optiuni de pneuri spate de pana la 900 mm si un diametru de 2,15 m, pentru un transfer superior al puterii pe sol.

Rezultatele testelor cu un MF 8730 S echipat cu pneuri Michelin AXIOBIB2 High Traction comparativ cu pneurile din prima generatie Michelin AXIOBIB cu un plug Gregoire Besson.

Manevrabilitate

Compacte, manevrabile, cu un raport putere-greutate lider in industrie, tractoarele MF 8700 S pot fi manevrate usor si confortabil pe camp sau pe drum, atat la viteze minime, cat si la viteze maxime. Designul sau unic cu greutate redusa si de putere mare asigura tractoarelor din seria MF 8700 S cea mai mare sarcina utila disponibila pe piata in acest segment de tractoare. Excelenta manevrabilitate si stabilitate la intoarcerile la capat de rand sau pe terenuri deluroase, alaturi de abilitatea de a rula delicat, dar si de a trage cu forta, sunt toate parte a angajamentului nostru pentru protejarea solului si conservarea terenului.

Tractiune integrala

Controlerul transmisiei degreveaza, de asemenea, operatorul de realizarea multor sarcini repetitive legate de operarea tractiunii 4WD si a blocajului diferentialului. Acesta cupleaza blocajul diferentialului atunci cand este nevoie, cand uneltele sunt coborate pentru lucru, si il decupleaza atunci cand nu mai este necesar:

  • Decuplarea automata a tractiunii 4WD si a blocajului diferentialului la viteze de peste 14 km/ora.
  • Decuplarea automata a blocajului diferentialului la ridicarea unor unelte purtate pe ridicatorul spate (si recuplarea la coborare).
  • Decuplarea automata a blocajului diferentialului la apasarea uneia sau a ambelor pedale de frana (si recuplarea la eliberare).
  • Cuplarea automata a tractiunii 4WD la apasarea ambelor pedale de frana, atunci cand se cupleaza blocajul diferentialului sau cand se actioneaza frana de mana.
  • Activarea automata a blocajului diferentialului si a tractiunii 4WD in functie de unghiul de intoarcere a rotilor.

SpeedSteer

„SpeedSteer” ii permite operatorului sa regleze raportul de directie si sa selecteze numarul de rotatii ale volanului necesare pentru un unghi dat de directie. Sistemul, care poate fi activat si dezactivat, este decuplat automat la viteze de peste 18 km/ora pentru o operare sigura la viteze mai mari, pe camp sau pe drum (optional la versiunile Efficient si standard la versiunile Exclusive).

Punte fata cu suspensie QuadLink

O dotare standard la toate tractoarele din seria MF 8700 S, suspensia fata QuadLink va ofera o deplasare lina, o tractiune imbunatatita, o garda excelenta la sol si unghiuri stranse de intoarcere, chiar si la tractoarele cu roti mari.

Sistemul hidraulic

Cu o capacitate de 12.000 kg a sistemului de ridicator spate, exista putine tractoare in aceasta gama de putere care se pot compara cu seria MF 8700 S in ceea ce priveste capacitatea de a ridica unelte grele. Designul ridicatorului spate si constitutia structurala a tractorului sunt concepute pentru a face fata unor astfel de exigente, cu o pereche de cilindri de ridicare externi si o pereche de stabilizatoare telescopice cu flotatie variabila. Cuplele rapide cu sistem de decompresie sunt o dotare standard, la fel si comenzile externe ale ridicatorului si valvelor. Sunt disponibile in total 6 valve distribuitoare.

in fata, clientii pot opta pentru un ridicator frontal, complet integrat, cu o capacitate de 5.000 kg, conceput pentru compatibilitate cu suspensia fata Massey Ferguson, cu doua valve distribuitoare cu dubla actionare si o linie de retur liber.

Cuplele de atasare spate cu o gama la alegere de Piton-fix, dispozitiv de agatare si ridicare, cap furca de remorcare, bila K80 sau bara de tractiune a fost reproiectat in intregime pentru a face cuplarea mai rapida, mai usoara si mai sigura. Designul ISO al cuplelor este compatibil cu o gama larga de capete de furca si bare de tractiune alternative, in functie de piete.

Comanda electronica a ridicatorului

Massey Ferguson continua sa fie in avangarda sistemelor de control electronic al ridicatorului (ELC). La tractoarele MF 8700 S, ultimele evolutii ale acestei dezvoltari va ofera o precizie si mai mare pentru controlul adancimii si urmarirea conturului terenului, rezultand un transfer excelent de greutate, o tractiune si un ritm de lucru optime, in paralel cu reducerea patinarii rotilor, uzurii pneurilor si consumului de carburant. Comenzile montate pe cotiera ale unor functii care includ actionarea rapida, sensibilitatea si viteza de ridicare/coborare sunt extrem de intuitive. Exista, de asemenea, comenzi integrale montate pe aparatorile spate de ambele parti ale tractorului pentru a va ajuta la operatiunile de ridicare.

Sistemul de franare

Dupa cum v-ati astepta de la un tractor cu asemenea dimensiuni, conceput sa tracteze si sa manevreze cele mai grele incarcaturi, sistemul de franare al seriei MF 8700 S este la fel de puternic ca restul sistemului hidraulic. Franarea reconfortanta fara pierdere de intensitate este data de franele cu disc asistate si imersiune in ulei, iar franele pneumatice pentru echipamentele remorcate sunt o dotare optionala.

Controlul activ in timpul transportului

Conceput sa minimizeze „tangajul” echipamentelor purtate grele in pozitia ridicat in timpul operatiunilor de transport sau la capetele de rand, sistemul de control activ in timpul transportului, o dotare standard a tractoarelor MF 8700, este un sistem de amortizare a socurilor care se regleaza automat in functie de diferitele greutati ale uneltelor, pentru a contracara balansarea uneltelor. Rezultatul este un transport mai lin, mai sigur si mai rapid, alaturi de un risc redus de afectare a tractorului si a sistemului hidraulic.

ATC si QuadLink

Combinatia ATC si suspensia QuadLink a puntii fata va ofera o stabilitate exceptionala pentru transportul sau operarea echipamentelor purtate la viteze mai mari, ceea ce duce la un confort mai mare si o siguranta sporita a operatorului, alaturi de o mai mare productivitate in final.

Valve distribuitoare auxiliare

Specificatia standard include patru valve distribuitoare electrohidraulice, fiind disponibile pana la opt astfel de valve, daca este necesar. Gestionarea valvelor cu varful degetelor permite un control precis si usor al echipamentelor complexe. Exista valve separate pentru operarea ridicatorului fata si a cuplelor frontale, precum si a dispozitivului optional de agatare si ridicare.

Priza de putere

Tractoarele MF 8700 S pot fi echipate cu o priza de putere (PTO) complet independenta, cu turatii de 540 Eco/1.000 rpm sau 1.000/1.000 Eco. Butoanele externe de actionare si de oprire de urgenta montate pe aparatori ofera, de asemenea, un plus de comoditate si siguranta. Cuplarea externa poate fi automatizata in functie de turatia motorului, pentru un control rapid al uneltelor in cazul unor operatiuni precum umplerea bazinelor de dejectii.

in modul „Auto”, priza de putere este dezactivata automat la viteze de deplasare de peste 25 km/h sau la urcarea ridicatorului, fiind reactivata la coborarea acestuia. Controlerul de transmisie monitorizeaza si controleaza cuplarea PTO in functie de sarcina pentru o operare mai lina, ceea ce imbunatateste confortul operatorului si protejeaza tractorul si uneltele de eventualele daune cauzate de cuplarea inadecvata.

Turatiile nominale ale prizei de putere sunt atinse la cca. 1.950 rpm, care este si puterea maxima a motorului. Cu avantajul unei plaje de putere constanta, de pana la 600 rpm si posibilitatea, cu Dyna-VT, de a selecta cu exactitate orice viteza de deplasare pentru turatia aleasa a motorului, puteti realiza intotdeauna o aliniere perfecta intre turatia prizei de putere, viteza de inaintare si putere, pentru o economie optima.

Tehnologia MF

Solutiile tehnologice on-board si off-board incorporate in seria MF 8700 S sunt un semn clar al ritmului de evolutie si inovare impus de Massey Ferguson. Informatia inseamna putere atunci cand vine vorba despre executarea unei lucrari intr-un mod mai eficient si mai productiv. De aceea, Massey Ferguson va ofera solutii tehnologice practice si de nadejde care aduc usurinta in utilizare, o productivitate sporita si o mai mare profitabilitate prin recolte mai bogate, costuri mai mici de exploatare si profituri mai mari.

Datatronic 5

Introdus initial in 1986, Datatronic se afla acum la a cincea generatie, reproiectat pentru a crea o experienta mai intuitiva pentru agricultura de precizie, furnizand un sistem care ofera o experienta simpla si usor de utilizat, imbunatatind eficienta, productivitatea si rentabilitatea.

Datatronic 5 este dotat cu un ecran tactil mai mare, de 9”, cu o dispunere intuitiva si usor de utilizat, similar cu dispozitivele smartphone sau tabletele de ultima generatie.

Datatronic 5 si pachetul de tehnologii de la Massey Ferguson reprezinta un element cheie pentru imbunatatirea agriculturii de precizie. Facem agricultura mai rentabila si mai durabila pentru Noua Generatie de Fermieri.

MF Auto Guide

MF Auto-Guide este sistemul de directie „hands-free” cu toate functiile necesare de la Massey Ferguson, disponibil la tractoarele noi sau instalat post-vanzare. MF Auto-Guide este capabil sa ofere o precizie la subunitati de metru, decimetri si centimetri, sporind eficienta operatiunilor dvs. agricole.

Cu noul Auto-Guide de la Massey Ferguson sunt disponibile acum doua sisteme diferite de receptoare, NovAtel® si Trimble®. Infrastructurile Trimble® RTK existente la ferma, cum ar fi NTRIP, pot fi utilizate in continuare. Sunt suportate o serie de semnale de corectie, in functie de receptor, spre exemplu EGNOS/WAAS sau RangePoint RTX™, CenterPoint RTX™ si NTRIP.

Controlul sectiunilor MF

Controlul sectiunilor MF este noua solutie pentru agricultura de precizie de la Massey Ferguson, care ofera cea mai avansata si cea mai eficienta caracteristica de control al sectiunilor. Cu controlul complet automat al sectiunilor pentru unelte ISOBUS, operatorii pot aplica seminte, ingrasaminte sau pesticide fara suprapuneri. Acest lucru preintampina dubla tratare si suprafetele lucrate in afara marginilor terenului. Cu ajutorul asistentului simplu si usor de utilizat pentru controlul sectiunilor, operatorii pot seta valorile corecte pentru fiecare unealta, rapid si usor. Sistemul utilizeaza sistemul GPS al tractorului pentru a activa sau dezactiva automat sectiuni individuale in zonele deja tratate, ceea ce conduce in mod automat la aplicarea economica si la recolte mai bogate.

MF Task Doc

Informatia inseamna putere, iar masuratorile si inregistrarile precise de date permit o mai mare acuratete in luarea deciziilor. Ritmul de evolutie si inovare impus de seria MF 8700 S este evident in solutiile tehnologice on-board pe care le incorporeaza.

Noul sistem MF Task Doc are locul sau in viitorul agriculturii, ajutandu-i pe fermieri sa devina mai productivi prin furnizarea de date masurate cu precizie.

Transferul de date de la si catre softul dvs. preferat pentru gestionarea activitatii agricole se efectueaza fara fir, prin Bluetooth®.

AgCommand

Tehnologiile conectate oferite noul site web AgCommand® ii permit dealerului dvs. Massey Ferguson sa va ajute sa va gestionati echipamentele, pentru a maximiza timpii de activitate si productivitatea, reducand, in acelasi timp, costurile de exploatare. Acest lucru va ofera libertatea de a va concentra in totalitate asupra imbunatatirii activitatii dvs. agricole.

Serviciile conectate MF reprezinta o colectie de functionalitati tehnologice intuitive si asistenta optima din partea dealerilor, care va fac viata de client MF mai usoara, mai profitabila si mai eficienta: de la a va aminti sa programati un interval de service necesar, la planificarea intretinerii preventive pentru a evita timpii de inactivitate atunci cand trebuie sa va terminati treaba, pana la monitorizarea performantelor utilajului si ale flotei dvs. de vehicule.

Cu serviciile conectate Massey Ferguson, AgCommand® si dealerul dvs. MF, puteti fi siguri ca va aflati pe maini bune.

Intretinere

Inca de la prima schita, MF 8700 S a fost proiectat pentru a oferi o intretinere de rutina rapida, simpla, usoara si rentabila.

intretinerea este intuitiva si simpla, eliberandu-va de presiunea intretinerii tractorului si lasandu-va mai mult timp pentru lucrul pe teren/pentru munca efectiva. Cu jocul autoreglabil al valvelor motorului, costurile de intretinere sunt reduse considerabil.

Cu un tractor Massey Ferguson din seria MF 8700 S, timpul petrecut in curte pregatindu-va de dimineata pentru o noua zi de lucru este minim. Am imbinat aspectele practice cu stilul pentru ca intretinerea zilnica sa fie rapida, usoara si simpla, degrevandu-va de stresul intretinerii tractorului pentru ca dvs. sa ajungeti pe camp mai repede si sa obtineti o productivitate sporita.

Avantaje

  • Seria MF 8700 S ofera unele dintre cele mai bune tractoare de pe piata :
  • Pana la 400 CP destinati pentru tractiune
  • Tractoare cu un raport corect greutate/putere:27 kg/CP
  • Nou design atragator la Interior si la Exterior
  • Mai multe modele în segmentul cu Multi Cai Putere. Imbunatatiri la Motor -Nou senzor pentru oxizii de azot (NOx) -Injectoare consolidate -Noua forma la pistoanele motorului AGCO Power -Noua turbosuflanta -Reglaj automat hidraulic la tacheti, pentru costuri reduse de intretinere. Imbunatatiri pentru conducere
  • Nou ecran tactil Datatronic 5 pentru ghidare GPS cu 2 furnizori diferiti
  • Este acum posibila Autoghidarea cu semnal de corectie pentru RTK in variantele
  • Novatel RTK NTRIP & Speedsteer
  • TRIMBLE RTK NTRIP & Speedsteer
  • Multipad cu asignare taste ISOBUS pe versiunea Exclusive, acum si pe versiunea Efficient
  • Noi reguli afisare coduri de eroare intr-un ecran dedicat
  • Lumini de drum cu halogeni, lumini de lucru optionale cu LED si lumini Comfort cu intarziere, standard indiferent de configuratie Imbunatatiri mediu operator
  • Vizibilitate în fa?a, cea mai buna din clasa sa
  • Noua suspensie mecanica la cabina, cu 3 niveluri de amortizare, fara intretinere, mai eficienta cu 10%
  • Performante crescute ca intreg la A/C (200Watt/mp)
  • Izolatie mai eficienta la parbriz si podea cabina
  • Condensator A/C cu capacitate marita
  • Oglinzi exterioare cu unghi dublu Imbunatatiri la Hidraulica:
  • Nou circuit de racire pentru uleiul hidraulic
  • Radiator suplimentar sub tehnologia Cyclair
  • Software perfectionat de gestionare ventilator motor
  • Kit amplificare semnal LS la optiunea Power Beyond pentru distante mari Transmisia
  • Design imbunatatit la HydraLock pentru blocare diferential


Ai nevoie de ajutor? Vrei sa afli mai multe?

Completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp